Thursday, November 11, 2010

My students' artworks (miscellaneous). ჩემი მოსწავლეების ნამუშევრები (სხვადასხვა).

 მარიამ ქსოვრელი Mariam Ksovreli



სანდრო ბაკურაძე Sandro Bakuradze




ეზრა ბინდერი Ezra Binder


მაო კალმეინი  Mahaut Calmein


ლიკა ლიპარტელიანი Lika Liparteliani 



ლიზა ქისტაური, ელენე ბახტაძე Liza Kistauri, Elene Bakhtadze 


 ავი სინგჰალი Avi Singhal 
ავი სინგჰალი "ბაქტერია". Avi Singhal, "Bacteria"




ატეკას ბინდერი Atticus Binder





თაკო დათუაშვილი  Tako Datuashvili








ანასტასია კვირიკაძე Anastasia Kvirikadze






თინა ნიგურიანი Tina Niguriani




















სოფო მაისურაძე Sopo Maisuradze


 

უაიეთ ბინდერი. ნახატი შესრულებულია ხელნაკეთი "კამერა ობსკურას" მეშვეობით.
Wyeth Binder (drawn with modified handmade camera obscura)









ანა კვაჭანტირაძე Anna Kvachantiradze
ანა კვაჭანტირაძე Anna Kvachantiradze



ნინუცა კობახიძე Ninutsa Kobakhidze




ირაკლი ჩოლობარგია Irakli Cholobargia



მიშო ბებოშვილი Misho Beboshvili



თაკო მიქაძე Tako Mikadze



ლადუკა ჩიხრაძე Laduka Chikhradze



თეზი ბაზიერაშვილი " ჩემი ოცნების ოთახი". Tezi Bazierashvili "A room of my dream" 



ანდრო გოგორიშვილი " ჩემი ოცნების ოთახი". Andro Gogorishvili "A room of my dream"



ქეთი ყანჩაველი" ჩემი ოცნების ოთახი".  Keti Kanchaveli "A room of my dream"



სანდრო ქიზიყურაშვილი " ჩემი ოცნების ოთახი". Sandro Kizikurashvili "A room of my dream"



ანდრია ჭკუასელი "ჩემი ოცნების ოთახი". Andria Chkuaseli "A room of my dream"



პროექტი "ნარჩენების ხელახლა გამოყენება, შემცირება, გადამუშავება".
Project "Reuse, Reduce, Recycle"
ქეთი ყანჩაველი. პროექტი "ნარჩენების ხელახლა გამოყენება, შემცირება, გადამუშავება". Keti Kanchaveli. Project "Reuse, Reduce, Recycle"



თეზი ბაზიერაშვილის წიგნის ყდა. Bookcover by Tezi Bazierashvili



ლაშა ბოხუას "ზოოპარკი" "Zoo" by Lasha Bokhua



პროექტი "საზოგადოებრივი ადგილები" Project "Public Places"



წიგნის ყდები საკუთარი მოთხრობებისთვის Bookcovers for original stories



დათი ლაშქარაძე Dati Lashkaradze



No comments:

Post a Comment